راهکارهای برچسب بردهای الکترونیکی

شناسایی و ردیابی برده‌ای مدار الکترونیکی چاپی

برچسب‌های روی صفحه مدارچاپی (PCB) در طول مراحل تولید تحت‌فشار قابل‌توجهی قرار می‌گیرند. چاپ بی‌کیفیت یا آسیب‌دیده می‌تواند در نظارت بر روند تولید، تدارکات و استفاده از صفحه مدارچاپی (PCB) در محصول نهایی تأثیر بگذارد. این قبیل الزامات خوانایی پیام و ماندگاری قلب فرایند انتخاب یک راه‌حل چاپ است.

چاپ برچسب صفحه مدارچاپی

فن‌آوری های استفاده شده در لحیم‌کاری قطعات و تمیزکردن بقایای آن می‌تواند به برچسب‌های مدارچاپی آسیب بسیاری وارد کند: آزمایشگاه‌های تخصصی پارامتر طول عمر مناسب را برای بخش‌های مختلف متقاضی (به‌عنوان‌مثال هوانوردی، خودرو و تسلیحات) شامل تنش‌های مکانیکی و حرارتی که برچسب چاپ شده باید تحت آن قرار گیرد (مقاومت در برابر اشعه ماورا UV بنفش، رطوبت، گرما، سرما، تغییر دما و غیره) مورد سنجش قرار می‌دهند. برخی مقررات بین‌المللی عملکرد چاپ (استاندارد UL) و مواردی که استفاده از مواد تنظیم شده را تحت پوشش قرار می‌دهند نیز باید بخشی از روند انتخاب فناوری چاپ را تشکیل دهند.

ریبون های اینکانتو برای چاپ مدارهای الکترونیکی (PCB)

فناوری انتقال حرارتی مطمئن‌ترین فناوری چاپ برای چاپ اطلاعات واحد بر روی برچسب‌های PCB است. کیفیت بالای ریبون ها ضمن مراقبت از هد چاپگر، چاپ بسیار دقیق انواع بارکد (عمودی، افقی، دیتا متریکس، دوبعدی و…)، حروف الفبا و علائم را حتی در برچسب‌های بسیار کوچک پشتیبانی می‌کند. جوهرهای رزین از گروه ®AXR در ترکیب با برچسب‌های مصنوعی (پلی‌استر، پلی‌آمید، پلی پروپیلن یا پلی ایمید) بهترین راهکار را از نظر کیفیت چاپ و مقاومت در برابر دما، سایش و حلال‌ها ارائه می‌دهند. در محدوده ریبون های انتقال حرارتی اینکانتو، راهکارهایی برای انطباق با دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا 2011/65/EC (RoHS) and 2002/96/EC (WEEE)، و همچنین رفع محدودیت‌های ترکیبات هالوژن و استاندارد UL بر روی دوام برچسب چاپ شده وجود دارد.

گواهینامه ها و ضمانت ها:

محصولات توصیه شده در این گروه از ریبون ها حداقل با یکی از گواهینامه های زیر پشتیبانی می شوند.

null
REACH/SVHC
null
Halogens

null
Heavy Metals
null
Food Contact USA
null
Marine shipping (BS5609)

null
California Proposition 65

null
Food Contact Europe
null
Print durability (UL)
null
Marking electronic equipment
null
Electronic assemblies

برای استفاده از محصولات ما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ از قسمت پرسش های متداول دیدن نموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخصص آرمور:

مقاوم در برابر حلال‌های لحیم‌کاری و محلول های شستشو


ظرافت چاپ مناسب برای فونت‌های کوچک و بارکد


جوهرهای فاقد مواد هالوژنه