راهکارهای برچسب پخش و توزیع

اطلاع‌رسانی به کاربران و تضمین قابلیت ردیابی محصول

برچسب‌های خرده‌فروشی شامل کلیه اطلاعاتی است که محصول را در طی مراحل مختلف تدارکات و خرده‌فروشی همراهی می‌کند. بارکد، قیمت یا توضیحات چاپ نشده یا آسیب‌دیده ممکن است روند توزیع محصول را پیچیده کرده و در برخی موارد حتی مجازات‌هایی را برای خرده فروشان ایجاد کند. علاوه بر این، چاپ ممکن است جزئی جدایی‌ناپذیر از محصول باشد و به کیفیت تصویر نام تجاری آن کمک کند. اطلاعات چاپ شده با استفاده از روش انتقال حرارتی، کیفیت بصری بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و به‌راحتی با اسکنر بارکد و چشم غیرمسلح خوانده می‌شود.

ریبون های اینکانتو برای برچسب‌زنی محصولات خرده‌فروشی

ریبون های وکس اینکانتو در گروه های AWR® / AWX در ارائه نسبت کیفیت به قیمت عالی بی‌نظیر هستند. جوهر آنها به‌ویژه برای برچسب‌های با کاغذ خشن مناسب هستند. این در حالی است که کیفیت بصری بهینه برای چاپ بارکد و انواع حروف و عدد در بهترین شرایط ممکن است. ریبون های واکس رزین اینکانتو در گروه‌های APR® / APX در ارائه وضوح چاپ خودنمایی می‌کنند، برای چاپ بارکدهای افقی، عمودی و 2 بعدی، نمودارهای محصول، قیمت‌گذاری، فونت‌های بزرگ و کوچک، نشان‌های تجاری، شماره سریال و غیره ایدئال هستند. با کاغذهای خشن، کاغذهای روکش‌دار و فیلم‌های مصنوعی برچسب‌ها سازگاری بسیار بالایی دارند.

گواهینامه ها و ضمانت ها:

محصولات توصیه شده در این گروه از ریبون ها حداقل با یکی از گواهینامه های زیر پشتیبانی می شوند.

null
REACH/SVHC
null
Halogens

null
Heavy Metals
null
Food Contact USA
null
Drug Master File
null
California Proposition 65

null
Food Contact Europe
null
Print durability (UL)

برای استفاده از محصولات ما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ از قسمت پرسش های متداول دیدن نموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخصص آرمور:

هزینه پایین چاپ

قابلیت چاپ بر روی انواع برچسب

بارکد چاپی کاملاً خوانا