راهکارهای بسته بندی انعطاف پذیر

یک راه‌حل یکپارچه برای چاپ در خطوط بسته‌بندی

چاپ مستقیم روی فیلم پلاستیکی انعطاف‌پذیر در صنعت تولید مواد غذایی با تنوع بسیار بالا (ماکارونی، چیپس، محصولات منجمد و غیره) ، در بخش سخت‌افزار (میخ، پیچ، پیچ‌ومهره و غیره) ، برای برخی از لوازم آرایشی (نمونه‌های کرم و سایر مایعات) و محصولات دارویی (دوزهای دارویی سفارشی در داروخانه‌ها). مناسب برای استفاده در چاپگرهایی که برای چاپ مستقیم روی فیلم‌های بسته‌بندی طراحی شده‌اند و در خط بسته‌بندی ادغام شده‌اند، مدل‌های خاصی که قادر به تأمین نیازهای برنامه‌های با عملکرد بالا بوده و با سرعت حداکثر 1 متر در ثانیه کار می‌کنند.

چاپ با کیفیت برای اطلاعات بادوام

انتقال حرارتی حداکثر انعطاف‌پذیری را برای سفارشی‌سازی برچسب‌های بسته‌بندی فراهم می‌کند:
جملات ترکیبی شامل اعداد و حروف (آلفا نومریک)، آرم‌ها و بارکدها همه از نظر بصری برای خواندن آسان‌تر هستند. برای جلوگیری از پاک شدن تاریخ انقضا یا بارکد، باید یک روبان انتقال حرارتی مناسب انتخاب شود که مقاومت در برابر محدودیت‌های فرایند بسته‌بندی و استفاده از محصول را تأمین نماید. محدودیت‌هایی مانند سایش، جابه‌جایی، استانداردهای غذایی، شیمیایی و غیره.

ریبون های اینکانتو برای فیلم‌های بسته‌بندی انعطاف‌پذیر

ریبون های اینکانتو که برای چاپ روی بسته‌بندی انعطاف‌پذیر طراحی شده‌اند، راه حلی برای خواسته‌های دوام، سرعت چاپ و هزینه بهینه متناسب با کیفیت را ارائه می‌دهند. ریبون های وکس رزین در محدوده ®APR یا ®APX برای چاپگرهای مستقیم (near-edge printers) بهترین ترکیب کیفیت چاپ، سرعت و هزینه را ارائه می‌دهند، درحالی‌که ریبون های رزین در محدوده ®AXR از نظر دوام مناسب‌ترین برنامه‌های کاربردی هستند.
ریبون های اینکانتو همچنین در رنگ‌های سفید، متالیک و رنگ‌های متنوع برای چاپ روی فیلم‌های بسته‌بندی موجود است. ریبون های اینکانتو تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا از عهده اجرای تمامی مقررات اروپایی 1935/2004 / EC و الزامات سازمان غذا و دارو ایالات متحده پیروی کنند.

گواهینامه ها و ضمانت ها:

محصولات توصیه شده در این گروه از ریبون ها حداقل با یکی از گواهینامه های زیر پشتیبانی می شوند.

null
REACH/SVHC
null
Halogens

null
Heavy Metals
null
Food Contact USA
null
Marine shipping (BS5609)

null
California Proposition 65

null
Food Contact Europe
null
Print durability (UL)
null
Drug Master File

برای استفاده از محصولات ما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ از قسمت پرسش های متداول دیدن نموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخصص آرمور:

ایدئال برای چاپ داده‌های بادوام بر روی برچسب محصولات


قابلیت چاپ بر روی فیلم‌های پیش چاپ شده بسته‌بندی