راهکارهای محفظه قطعات و محصولات

شناسایی محصولات با بسته‌بندی کیسه‌ای یا پاکتی

برچسب حمل و نقل، عنصر اصلی اطمینان از شناسایی و ردیابی آن ماهیت برخی از محصولات یا روش توزیع آنها مستلزم بسته‌بندی آنها در کیسه‌ها یا بسته‌ها است. مواردی مانند: قطعات یدکی، آهن‌آلات، مواد غذایی، محصولات پودر شده، دانه‌ها و… . بر روی یک کیسه شفاف، برچسب تنها فضایی است که می‌توان برای نمایش تمام اطلاعات مربوط به آن محصول (توضیحات، بارکد، شماره سریال و غیره) و انتقال تصویر برند شرکت (نام و نشان) استفاده نمود. کیفیت بصری ارائه شده توسط فناوری انتقال حرارتی به ارائه ارتباطات با کیفیت بالا کمک می‌کند. کیسه‌هایی که به‌صورت فله بسته‌بندی می‌شوند، گاهی اوقات دچار سایش می‌شوند که می‌تواند به برچسب و مواد چاپی آن آسیب برساند. با استفاده از چاپ انتقال حرارتی، طیف گسترده‌ای از ریبون های موجود سطح مناسب مقاومت را برای این شرایط خاص فراهم کرده و خوانایی و دوام اطلاعات را تضمین می‌کند.

ریبون های اینکانتو برای برچسب‌های کیسه و پاکت

چاپ بارکد، ترکیبات محصول، داده‌های ردیابی محصول و نمادهایریبون های وکس اینکانتو در گروه‌های ®AWR®/AWX به نسبت قیمت، از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. جوهر این ریبون ها به‌ویژه برای برچسب‌هایی با سطح خشن بسیار مناسب هستند، درحالی‌که کیفیت بصری مطلوب برای چاپ بارکد و جملات ترکیبی حروفی-عددی ارائه می‌نمایند. ریبون های وکس رزین اینکانتو در گروه ®APR از زیبایی چاپ خودنمایی می‌کنند، برای انواع بارکدها، پیام‌ها و نمودارها ایدئال است. این ریبون های بسیار متنوع با کاغذ خشن، کاغذ روکش‌دار و فیلم‌های مصنوعی سازگار هستند. این کیفیت، آنها را برای محصولات خرده‌فروشی مناسب می‌کند. اگر به دنبال چاپ مستقیم روی کیسه بسته‌بندی هستید، صفحه اختصاصی چاپ روی فیلم بسته‌بندی انعطاف‌پذیر را بخوانید.

گواهینامه ها و ضمانت ها:

محصولات توصیه شده در این گروه از ریبون ها حداقل با یکی از گواهینامه های زیر پشتیبانی می شوند.

null
REACH/SVHC
null
Halogens

null
Heavy Metals
null
Food Contact USA
null
Marine shipping (BS5609)

null
California Proposition 65

null
Food Contact Europe
null
Print durability (UL)
null
Drug Master File

برای استفاده از محصولات ما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ از قسمت پرسش های متداول دیدن نموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخصص آرمور:

کیفیت چاپ بالای نشان ها و علائم


قادر به چاپ بر روی طیف گسترده‌ای از انواع برچسب


ظرافت چاپ مناسب برای بارکدها و نمادها


محصولات متناسب با راهکارهای محفظه قطعات و محصولات