راهکارهای پلاک رتبه بندی

شناسایی یک محصول در طول عمر آن

کیفیت چاپ و دوام پلاک‌ها و یا برچسب اطلاعات محصولات برای حفظ خوانایی داده‌ها در هر مرحله از چرخه عمر محصول بسیار مهم است: مراحلی از بدو تولید، در جریان استفاده، تعمیرات و بازیافت.

یک راهکار چاپی که مقاومت در برابر محیط‌های بسیار آسیب‌پذیر را ایجاد می‌کند.

بسته به عملکرد محصول، پلاک‌ها و یا برچسب اطلاعات و ردیابی در لوازم الکتریکی، الکترونیکی و خانگی مورد آسیب قرار می‌گیرند: گرمای اجاق‌گاز یا موتور یخچال، سایش و گردوغبار با مته، UV و باران در تجهیزات تهویه مطبوع که در فضای باز قرار می‌گیرند و… . یک چاپ آسیب‌دیده ممکن است در هنگام تعمیر، شناسایی قطعات را به خطر بیندازد یا حتی ممکن است باعث استفاده نامناسب از محصول شود. نقطه قوت فناوری انتقال حرارتی قابلیت انتخاب گسترده‌ای از چسب برچسب‌ها و جوهر ریبون هاست که می‌تواند یک راهکار مناسب برای هر محیطی از استفاده را ارائه دهد.

ریبون های اینکانتو برای چاپ پلاک محصولات

در محدوده ریبون های انتقال حرارتی اینکانتو، جوهرهای رزین در گروه ®AXR برای مواد مصنوعی که به‌طورکلی برای پلاک‌های نام استفاده می‌شوند، بسیار مناسب هستند. سطح بالای چسبندگی جوهرهای رزین اینکانتو به سطح برچسب، از چاپ در برابر آسیب‌دیدگی‌ها محافظت می‌کند. آسیب‌هایی مانند سایش، حلال‌ها، گرما، چربی‌ها، سرما، UV و… . در محدوده ریبون های انتقال حرارتی اینکانتو، راهکارهایی برای انطباق با دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا 2011/65/EC (RoHS) and 2002/96/EC (WEEE)، و همچنین رفع محدودیت‌های ترکیبات هالوژن و استاندارد UL بر روی دوام برچسب چاپ شده وجود دارد.

گواهینامه ها و ضمانت ها:

محصولات توصیه شده در این گروه از ریبون ها حداقل با یکی از گواهینامه های زیر پشتیبانی می شوند.

null
REACH/SVHC
null
Halogens

null
Heavy Metals
null
Food Contact USA
null
Marine shipping (BS5609)

null
California Proposition 65

null
Food Contact Europe
null
Print durability (UL)
null
Marking electronic equipment
null
Electronic assemblies

برای استفاده از محصولات ما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ از قسمت پرسش های متداول دیدن نموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تخصص آرمور:

دوام چاپ را مطابق با نیاز محصول خود انتخاب کنید.


بهترین پیشنهاد برای شناسه گذاری لوازم الکتریکی و خانگی


سازگاری عالی با فیلم‌های مصنوعی برچسب